torsdag 22 maj 2008

8 av 10 rätt

Ukraina - denna TRODDE jag skulle gå vidare
”Shady lady” med Ani Lorak

Kroatien - denna trodde jag INTE skulle gå vidare
”Romanca” med Kraljevi Ulice & 75 Cents

Albanien - denna TRODDE jag skulle gå vidare
”Zemrën e lamë peng” med Olta Boka

Island - denna TRODDE jag skulle gå vidare
”This is my life” med Euroband

Georgien - denna TRODDE jag skulle gå vidare
”Peace will come” med Diana Gurtskaya

Danmark - denna TRODDE jag skulle gå vidare
”All night long” med Simon Mathew

Sverige - denna TRODDE jag skulle gå vidare
”Hero” med Charlotte Perrelli

Lettland - denna TRODDE jag skulle gå vidare
”Wolves of the sea” med Pirates of the sea

Turkiet - denna trodde jag INTE skulle gå vidare
”Deli” med Mor ve Otesi

Portugal - denna TRODDE jag skulle gå vidare
”Senhora do mar” med Vânia Fernandes


Dessa trodde jag skulle gå vidare - jag hade dock fel

Schweiz - Paolo Meneguzzi
Vitryssland - Ruslan Alenho

1 kommentar: