tisdag 20 maj 2008

6 av 10 rätt

Grekland - denna TRODDE jag skulle gå vidare.
”Secret combination” med Kalomira.

Rumänien - denna TRODDE jag skulle gå vidare.
”Pe-o margine de lume” med Nico & Vlad.

Bosnien-Hercegovina - denna trodde jag INTE skulle gå vidare.
”Pokusaj” med Elvir Lakovic Laka.

Finland - denna trodde jag INTE skulle gå vidare.
”Missä miehet ratsastaa” med Teräsbetoni.

Ryssland - denna TRODDE jag skulle då vidare.
”Believe” med Dima Bilan.

Israel - denna TRODDE jag skulle gå vidare.
”Ke'ilo kan” med Bo'az Ma'uda

Azerbajdzjan - denna trodde jag INTE skulle gå vidare.
”Day after day” med Elnur Hüseynov and Samir Javadzadeh.

Amenien - denna TRODDE jag skulle gå vidare.
”Qele qele” med Sirusho.

Polen - denna trodde jag INTE skulle gå vidare.
”For life” med Isis Gee

Norge - denna TRODDE jag skulle gå vidare.
”Hold on, be strong” med Maria Haukaas Storeng.

Dessa trodde jag skulle gå vidare - jag hade dock fel

Montenegro - Stefan Filipovic
Belgien - Ishtar
Slovenien - Rebeka Dremelj
Andorra - Gisela Lladó Cánovas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar