lördag 7 juni 2008

Middag före Celine Dion

En fantastisk middag avnjöts på Dolly Saloon innan vi skulle se Celine Dion.




BULL FIGHTER 200g grillad oxfilé tornedou med stekt paprika & lök med röksmak. Detta serverades med vitlökssmör, Bullfighter sås, creme fraiche & mexican chunky salsa.

Till köttet åt vi klyftpotatis,

rött vin och vatten drack vi till maten.

Efterrätten bestod för min del av;
DOLLY´S FABULOSE CHOCOLATE FUDGE CAKE den serverades med vaniljglass och chokladsås samt att jag bad om jordgubbar till.

Martins efterrätt;
PECAN PIE den serverades med vaniljglass.

Kaffe och likör blev det till efterrätten. Jag tror ni kan gissa vem som drack vad :-)



När vi var mätta och belåtna promenerade vi bort till Globen där Celine Dion väntade.

3 kommentarer:

  1. Jag säjer bara oj oj oj.....
    Så läckert!

    SvaraRadera
  2. Jisses så mysigt o underbart väder där till!! En riktig höjdarkväll kan jag tro...:-D

    Kramar, Tina

    SvaraRadera
  3. gott...och underbart

    SvaraRadera