lördag 14 juni 2008

Gröna Lund

Idag har vi varit på Gröna Lund hela dagen med min kusin Roger och hans tjej och min syster med familj. Roger bjöd samtliga på inträde, åkband och mat, tusen tack för det Roger. Det bar supertrevligt!!!


Det är första gången jag har åkband i vuxen ålder :-)

Jag åkte denna karusell som heter kvasten, tre gånger på rad blev det. Den var jätterolig.

Maten åt vi på Tyrol.

Jag åt spagetti och köttfärssås, egentligen var det barnmat men jag och Karin lyckades få in en varsin vuxenportion :-)

Martin tog in den tradionella Schnitzeln.

Fritt Fall


blev det efter maten, dock inte för mig.

Martin fortsatte med katapulten.

Naturligtvis blev det regn, det brukar det bli när jag är på sådana här ställen.

Innan vi åkte hem spelade vi på några hjul.

Vi lyckades vinna 2 kilo choklad, det är första gången vi vinner ett sådant här pris.

3 kommentarer:

  1. Aha...du skulle ju ta en lott åt mig så då var det alltså den där jag vann!! ;D

    Kramisbananis

    SvaraRadera
  2. Måste ha varit skitkuil att åka karusell :D

    Viskankramar

    SvaraRadera