tisdag 9 mars 2010

Jag tävlar om biljetter...


...till melodifestivalens final på Globen nu på lördag den 13 mars.

Tävlingen hittade jag här på Gizmolinas sida som tillsammans med en representant från Svenska Spel Schlager-Bingo kommer att utse en vinnare den 12 mars.


Min motivering varför just jag skall vinna;

Sedan 1983 då Carola Häggkvist vann den svenska uttagningen med låten Främling med 88 p av 88 möjliga har jag varit ett hängivet fan av både melodifestivalen och Eurovision Song Contest.

Förra året införde jag och min man Soffparty till varje delfinal och vi fortsatte den nya traditionen även i år. Soffparty innebär att vi varannan gång fixar något gott att äta samtidigt som vi tittar på melodifestivalen. Det är väldigt mysigt måste jag säga! :-)

Det skulle nu vara roligt att få uppleva finalen live med Glitter & Glamour och allt vad det innebär samt ett glas champagne för det hör ju till vid sådana här festliga tillfällen :-)

2 kommentarer:

  1. jag håller alla tummar för dig............


    Barbro

    SvaraRadera
  2. I Sundsvall hålls tummar, tår o tassar för dig...:)

    Kramar

    SvaraRadera