söndag 7 mars 2010

Det är kärlek

Jag träffade min man 1:a advent 1998, det är snart 12 år sedan. Tiden går verkligen fort måste jag säga :-)


Åren tillsammans har gått väldigt mycket upp åt men det har också funnits väldigt djupa dalar. Det är nog så i alla relationer mer eller mindre.


Under en väldigt lång tid nu har det varit riktigt bra och det känns fantastiskt skönt, har jag det bra i min relation till Martin så mår jag också mycket bättre :-) I skrivande stund känns det också som det bara går framåt och uppåt i vårt äktenskap vilket jag tycker väldigt mycket om.


Hur känner man då att det är extra bra?!?! Jo, de senaste 5 veckorna har min man suttit tätt bredvid mig och tittat på melodifestivalen i soffan och vi har ätit och druckit gått. Detta har han gjort trots han verkligen inte tycker om melodifestivalen och igår tyckte han att programmet verkligen sög men han gjorde det för att jag älskar detta program.


De är de små sakerna som ger äktenskapet / relationen extra näring.


Älskar dig Martin och tack för att du vill ha soffparty med mig trotts programmet enligt dig suger. Det betyder jättemycket för mig!


**** & ****

1 kommentar:

  1. Du är bäst puss på dig sötnos!

    Tackar tackar... men du vet Det är Tur för OSS ;)

    **** & ****

    SvaraRadera