lördag 6 mars 2010

2:a chansen

2:a chansen och soffparty

2:a chansen sänds från Örebro idag lördag den 6 mars kl. 20:00.

Duell 1
Pain Of Salvation
Pernilla Wahlgren

Jag tror att Pain Of Salvation vinner (men jag hoppas Pernilla).

Duell 2
Pauline
Crucified Barbara

Jag tror att Crucified Barbara vinner.

Duell 3
Kalle Moraeus & Orsa Spelnän
Neo

Jag tror att Neo vinner.

Duell 4
Alcazar
Jessica Andersson

Jag tror att Jessica Andersson vinner.

Finalduell 1
Pain Of Salvation
Crucified Barbara

Jag tror att Pain Of Salvation vinner (men jag hoppas på Crucified Barbara).

Finalduell 2
Neo
Jessica Andersson

Jag tror att Neo vinner (men jag hoppas påJessica Andersson).

Jag tror att dessa 2 kommer att gå till final;

Pain Of Salvation
Neo


(jag hoppas dock på; Pernilla Wahlgren & Jessica Andersson)

3 kommentarer:

  1. Och det blev som du hoppades...:)

    Kramen på dig, syns på måndag!

    S-valls Tina

    SvaraRadera
  2. Nästa måndags alltså...;P

    SvaraRadera
  3. Din önskan gick i uppfyllelse!

    Kram från Oss

    SvaraRadera