lördag 6 februari 2010

Årets programledare


I årets melodifestival har vi en trio av programledare, det är;

Dolph Lundgren
Honom minns jag från när jag var liten. Jag kommer ihåg att han slog igenom som actionhjälten och strax efter det medverkade han i något underhållningsprogram i Sverige, där han pratade extremt dålig svenska. På bara några månader hade han glömt sitt modersmål och pratade svengelska, hans rådgivare tyckte det var en bra ide. Vi får hoppas att han pratar bättre nu.

Christine Meltzer Lind
Christine har jag inte så mycket att säga om mer än att jag inte gillar hennes humorprogram men hon kan ju vara riktigt bra som programledare för melodifestivalen för det.

Måns Zelmerlöw
Som programledare har denna kille inte imponerat på mig än men han är en fantastisk sångare och båda hans låtar "Cara Mia" 2007, och "Hope And Glory" 2009 gillade jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar